Premio “Women in Homeland Security"

Premio “Women in Homeland Security” IEEE SMC TC on Homeland Security, July 27th 2021.

IEEE TCHS Women in Homeland Security Award.

This award recognizes women leaders who have demonstrated long-standing, sustained, and impactful contributions to homeland security practice or research, providing a female role model for young women pursuing a career in the field.

And the winner is…..

Cristina Alcaraz, we are proud to present her as a member of the Network, Information and Computer Security Lab, Computer Science Department, University of Málaga, Spain.

Premio IEEE TCHS a las mujeres en la seguridad nacional.

Este premio reconoce a las mujeres líderes que han demostrado contribuciones duraderas, sostenidas y con impacto en la práctica o la investigación de la seguridad nacional, proporcionando un modelo femenino para las jóvenes que buscan una carrera en este campo.

Y la ganadora es …..

Cristina Alcaraz, nos enorgullece presentarla como miembro del Network, Information and Computer Security Lab (NICS), Departamento de Lenguajes y Ciencias de la Computación de la Universidad de Málaga, España.